دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
طز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شریفیان تصریح کرد: قطعا شهادت سید هاشم صفی الدین حزب الله را متوقف نخواهد کرد و با قدرت بیشتر به اهدافش ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس شریفیان مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن محکوم کردن جنایت اسرائیل غاصب دربه شهادت رساندن عالم مجاهد سید هاشم صفی الدین، اظهار داشت : با شهادت سید هاشم صفی الدین ۲ پیام برای همه دنیا دارد، باتوجه به آیه ۱۲۰ سوره بقره وَلَن تَرۡضَیٰ عَنکَ ٱلۡیَهُودُ وَلَا ٱلنَّصَٰرَیٰ حَتَّیٰ تَتَّبِعَ در دنیا می بینیم که یهود با شهادت رهبران مقاومت شهیدان اسماعیل هنیه و یحیی سنوار و همچنین شهیدان سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی ثابت کرد با شهادت یک فرد راضی نمی‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی با بیان اینکه یهود با کشتن پدر بزرگوار پیامبر اکرم صلی الله علیه حضرت عبدالله و بعد تا سیزدهمین معصوم با ترور شخص و یاشخصیت بزرگان اسلام نیز راضی نشدند گفت: نکته مهم آن است که تا به حال صهیون و کسانی که پیرو آنها هستند راضی نشده‌ اند، طبق نص صریح قرآن است در صورتی راضی خواهند شد که‌ دست از اسلام برادریم و یا پیرو آنها شویم.

حجت الاسلام والمسلمین شریفیان افزود: این پیام را برای کسانی که فکر می کنند اگر جبهه مقاومت در مقابل این سگ هار آمریکا کوتاه بیایند این دشمنی تمام خواهد شد خیر چنین نخواهد بود.

وی با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد هریک از رهبران جبهه مقدس مقاومت را به شهادت رساندند در عین حالی که مسلمانان عزادار و سیاه پوش شدند ولی راه مقاومت با قدرت ادامه پیدا کرده است، گفت: یزید فکر می‌کرد با شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و اصحاب باوفایش می‌تواند جبهه مقاومت را متوقف نماید در حالی که این شهادت روحی تازه و ماندگار در جهان دمیده شد که تا قیامت درخت با عظمت مقاومت را سیراب خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفیان تصریح کرد: قطعا شهادت سید هاشم صفی الدین حزب الله را متوقف نخواهد کرد و باقدرت بیشتر به اهدافش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha